Weer terug in het koude Nederland... - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu Weer terug in het koude Nederland... - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

Weer terug in het koude Nederland...

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

11 Februari 2008 | Australië, Sydney

Dit word mijn laatste berichtje... Ik ben namelijk weer terug in het koude Nederland.
Nog even een korte samenvatting van de laatste weken.

Mijn vader is op 18 januari aangekomen, na 3 dagen alleen maar regen in Sydney zijn we met een wicked camper vertrokken richting Cairns. (boek nooit een wicked camper!!!) De camper begon al met problemen aan de achterdeur die niet openging en na 3 dagen konden we helemaal niet meer rijden omdat de radiator kapot was...
We werden dan ook opgetakeld en in de middle of no where naar een garage gebracht. De volgende dag bleek dat de camper pas 3 dagen later gemaakt kon worden en dat we dus daar moesten wachten. Er was echter niks dus besloten we te gaan liften. Twee leuke engelse jongens boden ons een lift aan en we gingen dus mee naar airlie beach waar we nog konden gaan zeilen op de whitesundays.

We hebben in de reis fraser island bezocht (gevlogen in een mini vliegtuigje boven het eiland) en de whitesundays (daar lekker gesnorkeld). We kwamen uiteindelijk net op tijd in Cairns aan om ons vliegtuig te kunnen halen. Veel pech hadden we zeker deze trip.

Laatste weekend nog veel gefeest met de meiden. We zijn nog naar leuke discotheken geweest en de zondag afgesloten met cocktails in Hugo`s. Het was nog ff een super weekend, alleen wel regen. Nienke,gioya en nicole gingen ons mee weg brengen op het vliegveld ( wes, bart, mijn vader en ik gingen vertrekken die dag). Daar afscheid genomen van 3 topmeiden! Tevens hoefde ik niks bij te betalen voor mijn extra kilos!

Na een vlucht van 24 uur met een tussen stop in Singapore kwam ik eindelijk thuis aan. We waren in het vliegtuig vol gestopt met eten en dat op de raarste tijden.

Toen we eindelijk onze koffers hadden zag ik daar mijn moeder weer en denise en cath waren er ook om me in de arme te springen. Toen nog 2 uur terug rijden naar huis waarna er alweer genoeg bezoek gepland was die dag. In namiddag nog ff naar de stad om carnaval te vieren maar om half 9 sloeg de jetlag in en was ik blij om eindelijk weer in een bed te liggen.

Als ik nu terug kijk lijkt Australie gewoon een droom, het is zo snel gegaan. Hier ben je weer terug in je oude leventje... ik ga zeker weten nog een keer terug naar Australie want het is een super land om te mogen wonen en ik raad het dan ook iedereen aan om zeker eens een bezoekje te brengen aan Sydney.

Kus laura

bedankt voor jullie reacties!


  • 11 Februari 2008 - 11:03

    Cath:

    en toch ben ik heel erg blij dat je weer terug bent :D

  • 17 April 2008 - 04:01

    Alexxx:

    ik zie jou binennkort wer
    was weer eff je site aant bekijken haha
    watr was het toch een mooie tijd he?
    dikke zoen en veel plezier in NY
    xxx
    hvj

  • 11 Maart 2009 - 20:58

    Imke:

    Hey Laura!

    Je kent me niet maar ik wilde je graag iets vragen. Ik ben namelijk zelf al 3 maanden intensief bezig met zoeken naar een stage bedrijf maar het wil nog maar niet lukken. De meeste bedrijven reageren niet eens. Nou hjeb ik jou weblog gelezen en ik moet zeggen dat het bedrijf waar jij hebt stage gelopen echt gaaf klinkt! Ik doe zelf de opleiding facility management waardoor ik ook goed terecht zou kunnen in een hotel. Welke opleiding heb jij eigenlijk gevolgd, want dat kan ik niet precies vinden. Ik wilde je vragen hoe jij het had aangepakt en of je misschien tips hebt of een goede manier om ik contact te komen met een bedrijf. Misschien dat jij ook een goede contact persoon voor me hebt in het bedrijf waar jij hebt stage gelopen?
    Ik hoop dat je me kan en wil helpen.

    Groetjes Imke
    (imkedekkers1@hotmail.com)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 25623

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: