happy christmas and a merry new year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu happy christmas and a merry new year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

happy christmas and a merry new year!

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

20 December 2007 | Australië, Sydney

heey lieve mensen,

vanuit byron bay wil ik jullie toch een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar wensen!

fotos van deze laatste weken komen snel ( waaronder echte kerstfotos!) heb veel meegemaakt afgelopen weken! details komen snel

Dikke kus en nog maar 6 weekjes en dan zie ik jullie weer! tijd gaat snel

HVJ

  • 20 December 2007 - 07:53

    Zoë:

    He meid,

    Jij ook een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
    Geniet nog van je laatste weekjes!
    Ben benieuwd naar de verhalen :)

    Liefs en dikke kus
    Zoë

  • 20 December 2007 - 07:57

    Kasper:

    Hey laura!
    Marry christmas and a happy new year to you too:)

    zal wel raar zijn he.. kerst en nieuwjaar in de hitte:P
    xx
    kasper

  • 20 December 2007 - 08:13

    Roman:

    Mmmmmeeerrrrrrryyyyy Christmas!!!!! And a happy New Year!

    Wacht op de foto's!! Laat me weten als ze er zijn...

    By tha way, Harrison is hiero in Maastricht tot Kerstavond.. Stond oppeens op de stoep :S

    Ciao! (K) mmmwaaaaaaaaaa!

  • 20 December 2007 - 09:21

    Denise:

    Hé schat!
    jij ook hele fijne kerst! Ik kan niet wachten je weer te zien! GEnit nog van je laatste weken xx

  • 20 December 2007 - 10:44

    Laura:

    Hoi lieverd!

    jij ook een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!! Heel veel goeds voor het nieuwe jaar! Alles wat je maar verdient!:) Ik vind het echt zo cool was je allemaal meemaakt en ik wil het ook allemaal horen! ik ben zo blij om te lezen dat je zo geniet van alles daar! :) met mij gaat alles goed trouwens, ook met dennis. zijn afgelopen weekend weekendje naar de ardennen geweest met ong.35 man, was echt superleuk! sinterklaas hebben we niet echt gevierd, heb t druk gehad met tentamens afgelopen weken, maar gelukkig alles gehaald, dus nu weer ff rust. Ik wilde je een kaart/brief sturen, maar aangezien je een paar weekjes weg bent weet ik niet of je die gaat ontvangen op je adres. Ik stuur m toch gewoon :) met oud op nieuw ga ik naar geleen in het cafe wordt een groot feest gehouden! Ik hoop snel weer wat van je te horen en je te zien zodra je terug bent! ik mis je echt hoor, raar dat je zo ver weg bent..geniet er nog van de laatste weken!ik denk aan je!

    heel veel liefs en een dikke knuffel,

    laura

  • 20 December 2007 - 18:36

    Robin:

    He meisje,

    Jij ook een super fijne kerst in het warme Australie.
    Heb vandaag je kerstkaart ontvangen met spulletjes uit Aussie! Dankjewel :) egt leuk!

    Ik wens je ook alvast een gelukkig nieuwjaar wat wellicht gaat lukken In SYDNEY! Maak maar veel foto's zodat wij hier kunnen meegenieten.

    Geniet nog maar lekker van de 6 weekjes want "time flies when your having fun".

    Maar ik mis je dus ben stiekem toch blij dat het nog maar 6 weekjes zijn:P

    Dikke dikke knuffel
    kus Robin

  • 20 December 2007 - 18:37

    Robin:

    He meisje,

    Jij ook een super fijne kerst in het warme Australie.
    Heb vandaag je kerstkaart ontvangen met spulletjes uit Aussie! Dankjewel :) egt leuk!

    Ik wens je ook alvast een gelukkig nieuwjaar wat wellicht gaat lukken In SYDNEY! Maak maar veel foto's zodat wij hier kunnen meegenieten.

    Geniet nog maar lekker van de 6 weekjes want "time flies when your having fun".

    Maar ik mis je dus ben stiekem toch blij dat het nog maar 6 weekjes zijn:P

    Dikke dikke knuffel
    kus Robin

  • 20 December 2007 - 22:30

    Pap:

    hoi lieverd,

    un gelukkig Keersfeest en unne gooie roetsch of zoiets. het zal waarschijnlijk geen haute cuisine worden, maar toch ook een gezond en lekker kerstfeest.ik hoop dat je ook nog kans ziet om wat te trimmen of sporten. Ik zie je over 26 dagen in Sydney. Ik verheug me er al op.
    kusjes
    pap

  • 23 December 2007 - 14:05

    Mam:

    hallo kind leuk je nieuwe foto s te zien, verheug me je verhalen nog te horen, ik heb je foto ruimte bijgekocht we willen niks missen.
    fijn dat je terugbent in sydney ik zag je kerstfoto op strand met muts al, heb fijne dagen en geniet maar, we missen je wel, maar je gelukkig stralende gezichtje op de foto maakt alles goed.
    hele lieve kerstgroetjes van mam

  • 23 December 2007 - 16:01

    Oma:

    hallo lieve schat ik hoop dat je de laatste weken noch heerlyk zult genieten want het is nu vlug voorbij zo een heerlyke droom, heel fyne dagen in gedachten zyn wy by jou. wy bewaren je een wafel zelf gebakken !!!veel kusjes oma en opa dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 25623

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: