ey people - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu ey people - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

ey people

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

08 September 2007 | Australië, Sydney

weer een nieuw verhaaltje uit sydney!

we zijn al goed aan het lange weekend begonnen. Donderdag avond heb ik met nienke en jolien gekookt voor ons allemaal ( toen 10 mensen). We waren helemaal naar de markt geweest, hadden verse groente en fruit gehaald. We hadden noodles met kip sate gemaakt... heel lekker geworden.

Daarna zijn we uitgegaan in kings cross, toen we uitstapte leek het net alsof je op de wallen in amsterdam terecht was gekomen, alleen maar stripclubs en hoeren op straat. Doordat de apec was gingen er geen bussen en treinen meer en hebben we gelukkig de laatste taxi die reed zover kunnen krijgen ons mee te nemen.

Vrijdag is er weer een nieuw meisje bijgekomen gioya, we zijn nu dus met 5 meiden en 7 jongens. Het lijkt net of we in de serie friends zitten, echt heel gezellig.

Vanavond gaan we eten in chinatown en erna weer opstap in darling harbor.

ze hebben hier de huizen zo raar gebouwd, iedereen mag zelf de vorm en de kleur bepalen. In de straat waar wij wonen liggen de huizen en bomen veel lager dan de stoep dus je loopt gewoon tussen de toppen van de bomen echt bizar.

we gaan ongeveer 2 keer per week joggen op het strand maar op dit moment liggen er allemaal kleine blauwe kwallen... zondag is ook het festival van winds hier in bondi beach. Dat schijntheel gezellig te worden!

ik hou jullie op de hoogte kus

  • 09 September 2007 - 10:56

    Erwin:

    Heej zus,

    Ik ben blij dat je het fijn hebt in Sydney. Nog wat meegekregen daar van de Apec? Ik ga Andros maar eens uitlaten ... We spreken ons!
    Groetjes Erwin

  • 09 September 2007 - 21:01

    Mam:

    hallo laura ik ben net terug, groetjes van opa en oma, erwin was naar 81ste verjaardag van oma resi.
    was hier aan kust en dacht dat we via de zee toch verbonden waren, leuk de fotot te zien hoop je morgen te zien en spreken via skype of bellen.
    het huis is leeg zonder jou en je T op de bank, andros was in diepe slaap toen ik thuis kwam , maar liep daarna best redelijk. we hadden aan kust best goed weer maar hier was het minder geweest,
    Brugge moet je een keer naar toe als je terug bent is zo een knusse stad.

    ik moet space en de site van wesley nog zoeken ben zo benieuwd de foto s vind ik leuk dan zie ik waar je bent en de gezichten bij de namen. geniet maar lekker dikke knufffff mam hvj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 25630

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: