banana bread - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu banana bread - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

banana bread

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

10 September 2007 | Australië, Sydney

hey mensen

ik heb vandaag voor het eerst een echt australisch lekkernij geprobeert en ben nu al verslaafd! Het is bananen brood echt zo super lekker het is zonde dat wij dat niet hebben ( iig niet dat ik weet)

De jongens in ons huis hebben een gitaar gekocht :D !! Jorrit ( aka korrel) heeft al 15 jaar gitaarles en speelt liedjes als wonderwall en het is een nacht voor ons. Hij zingt er ook bij ( met een tuks accent haha) het staat op camera dus ik het delen.

Op scholen hier moet iedereen een uniform, heel ouderwets met geruite rokjes, stropdas en hoge sokken. Ziet heel leuk uit. Iedere school heeft weer een anders uniform.

Dit weekend zijn we gaan eten in chinatown. Heel leuk om daarheen te lopen maar eten is geen aanrader. Je hebt je bord nog niet leeg of de volgende gang staat al op tafel. Toen ik naar de wc ging en de keuken in keek was ik blij dat ik dat niet eerder had gedaan anders had ik geen hap kunnen eten. De smaakpolitie zou er eens een kijkje moeten nemen!

Daarna zijn we uitgeweest in een club in darling harbor ( pontoon) was echt super leuk!

vandaag weer begonnen met werken en een lange week voor de boeg. verheug me alweer op het weekend dan gaan we waarschijnlijke naar de tarangoo zoo.

kus laura

ps weer nieuwe fotos op mijn space

  • 10 September 2007 - 09:16

    Pap:

    hoi lieverd,
    Ik hoop dat er ook dingen zijn die je met ouderen kunt doen (ha, ha). Als je nog een paar lekkere recepten nodig hebt zeg je het maar. Met clavotis kun je in ieder geval je roommates verrassen.
    Zelf heb ik zaterdag een personeelsuitje gehad van het werk op het eiland van Maurik bij Tiel. Off-road-experience.
    Zelf 4x4 rijden, quads, beach volley, klimwand, jetskies en super was RID varen.
    Een soort super zodiac die met 110 km/uur over de Rijn scheurt. Gisteren op de verjaardag bij oma heeft iedereen nog over je vertelt, vooral Erwin natuurlijk. Hij is hartstikke trots op je. Carolien en Rudy zullen ook nog wel inloggen.
    Heel veel liefs en een dikke XXX
    pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 25628

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: