banana bread - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu banana bread - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

banana bread

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

10 September 2007 | Australië, Sydney

hey mensen

ik heb vandaag voor het eerst een echt australisch lekkernij geprobeert en ben nu al verslaafd! Het is bananen brood echt zo super lekker het is zonde dat wij dat niet hebben ( iig niet dat ik weet)

De jongens in ons huis hebben een gitaar gekocht :D !! Jorrit ( aka korrel) heeft al 15 jaar gitaarles en speelt liedjes als wonderwall en het is een nacht voor ons. Hij zingt er ook bij ( met een tuks accent haha) het staat op camera dus ik het delen.

Op scholen hier moet iedereen een uniform, heel ouderwets met geruite rokjes, stropdas en hoge sokken. Ziet heel leuk uit. Iedere school heeft weer een anders uniform.

Dit weekend zijn we gaan eten in chinatown. Heel leuk om daarheen te lopen maar eten is geen aanrader. Je hebt je bord nog niet leeg of de volgende gang staat al op tafel. Toen ik naar de wc ging en de keuken in keek was ik blij dat ik dat niet eerder had gedaan anders had ik geen hap kunnen eten. De smaakpolitie zou er eens een kijkje moeten nemen!

Daarna zijn we uitgeweest in een club in darling harbor ( pontoon) was echt super leuk!

vandaag weer begonnen met werken en een lange week voor de boeg. verheug me alweer op het weekend dan gaan we waarschijnlijke naar de tarangoo zoo.

kus laura

ps weer nieuwe fotos op mijn space

• 10 September 2007 - 09:16

Pap:

hoi lieverd,
    Ik hoop dat er ook dingen zijn die je met ouderen kunt doen (ha, ha). Als je nog een paar lekkere recepten nodig hebt zeg je het maar. Met clavotis kun je in ieder geval je roommates verrassen.
    Zelf heb ik zaterdag een personeelsuitje gehad van het werk op het eiland van Maurik bij Tiel. Off-road-experience.
    Zelf 4x4 rijden, quads, beach volley, klimwand, jetskies en super was RID varen.
    Een soort super zodiac die met 110 km/uur over de Rijn scheurt. Gisteren op de verjaardag bij oma heeft iedereen nog over je vertelt, vooral Erwin natuurlijk. Hij is hartstikke trots op je. Carolien en Rudy zullen ook nog wel inloggen.
    Heel veel liefs en een dikke XXX
    pap