Mother of all balls (celebrity) - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu Mother of all balls (celebrity) - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

Mother of all balls (celebrity)

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

28 Oktober 2007 | Australië, Sydney

Heey lieve mensjes,

Ik heb een ontzettend leuke week gehad, hard gewerkt natuurlijk dat wel. Ik heb donderdag avond in het hotel mogen slapen omdat ik die avond tot 23 uur moest werken en de volgende dag weer om 7 uur beginnen. Ik kreeg een luxe suite met king size bed ( 3 persoons) en een bad ( ik was al zolang niet in bad geweest! echt super).

Ook werd er door mijn collega Billy voor me gekookt, dus ik wil wel vaker avond diensten gaan draaien!

Vrijdag avond zijn we gaan stappen in the tank ( 20$ entree en 10$ voor een drankje) leuk voor een keer, maar te duur om vaker te doen.

Zaterdagavond moest ik werken op the mother of all balls met het thema Havana. Gala georganiseerd door mijn werken, ik had me opgegeven als vrijwilliger en kreeg meer verantwoordelijkheid dan ik had verwacht. Ik werd met de assistants CEO gekoppeld en moest samen met haar kaartjes voor veiling gaan verkopen. ( ze is een vrouw van rond de 40 met ADHD en kan niet stoppen met praten )Vervolgens moesten we bij de veiling bij de hoogste bieders gaan staan om de aandacht te trekken. En op het einde moest ik alle mensen gaan zoeken die bij de silent auction prijzen hadden gewonnen.

Er waren echter heel veel bekende australische sterren zoals actrices, designers ( AKIRA!!!!) tv personalities, chef koks en nog veel meer. Aan gezien ik niemand herkende en dus gewoon mijn kaartjes ging verkopen, terwijl mijn partner van de zenuwen giecheld achter me stond en me erna pas verteld met wie ik gesproken had. Die biedingen gaan hard had gaat om tienduizdenden dollars. Ik heb de hele avond bij de tafel van Akira gestaan, zijn custome made jurk is voor het hoogste bedrag weg gegaan.

Ook waren er schilderijen met een waarde van 25.000 dollar ( hier beneden op de foto). Het was echt een mega avond, al die dure jurken. Er was een bekende zangeres van hier ( ik heb haar mijn pen geleend haha;) ) die allemaal cubaanse liedjes zong en er waren allemaal dansers.

Op het einde kregen we nog een goodybag ( die over was haha) allemaal leuke spulletjes, maar ook spul op de ramen te wassen?? rare mensen die aussies.

Dit was het hoogtepunt van mijn weekend!

Kus laura

PS: de tijd is hier ook omgegaan maar dan achteruit dus nu is er 10 uur tijdsverschil met Nederland en geen 8 uur meer.

  • 28 Oktober 2007 - 07:49

    Geheime Aanbidder:

    hey schat.
    wat leuk dat je zo een super weekend heb gehad, ik heb in plaats van werken juist geld uitgegeven hier in melbourn. kan beter jou als voorbeeld houden. ik ga maar eens snel richting adelaide om ook te gaan werken.
    bel je snel
    dikke zoen jou mannetje

  • 28 Oktober 2007 - 22:19

    Tristan:

    Heyy Laura! haha zoals beloofd laat k nu n reactie achter he! Klinkt echt als n te mooie tijd daarzo, ben jaloers! ;) Heb vandaag ook op een design beurs gewerkt achter de bar, Dutch Design Week, maar als ik dat zo hoor bij jou stelde dat van mij echt NIKS voor! Hey ik spreek je later nog, nog heel veel plezier, keep writing, lees het graag :)
    Kus, ciao, Tristan

  • 29 Oktober 2007 - 21:41

    Pap:

    hoi lieverd,
    ik vind het echt te gek zoals jij daar tussen de aussies van het leven geniet.
    En ik ben blij dat alles meezit. De nieuwe prison break is begonnen. Maar ik wacht met kijken totdat jij en Alex weer terug zijn. Lekker op jullie eigen bankje liggen, kopje thee en Alex slapen (ha,ha). Maar met al die ervaringen van jou en Alex, hebben jullie nog wel zin om hier in dit koude, saaie landje te wonen?????? Natuurlik wel, he lieverd.

    lfs
    pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 25623

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: