(surf) weekend van mijn leven - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu (surf) weekend van mijn leven - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

(surf) weekend van mijn leven

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

22 Oktober 2007 | Australië, Sydney

heey mensjes

Dit weekend was echt het weekend van mijn leven. Nadat ik donderdag en vrijdag nog ontzettend ziek ben geweest gingen we vrijdag avond op surfkamp!!

We gingen met zijn 6en ( nicole, alex, derek, wesley , bart en ik) naar pacific palms.

Ik ben geen kei in snowboarden en dat soort dingen maar ging er met volle moet naartoe.Na een busrit van 3 uur ( ik nuchter omdat ik ziek was en de rest zat)

Toen we aankwamen gingen naar onze cabin waar ik een mijn gehuurde legerslaapzak maar een paar uurtjes had om te slapen. Om 7 uur opstaan en toen lekker ontbijten met pannnenkoekjes! Yammie.

We krijgen onze wetsuits ( je voelt je al heel zelfverzekerd door alleen dat pakkie aan te hebben) Ik dacht ik loop als een echte prof met mijn 2 meter plank wel ff naar de zee.... maar de plank bleek zwaarder te zijn dan ik dacht :S. Eerst kregen we een korte les en erna mochten we zelf gaan oefenen. En jongens geloof het of niet maar ik stond al na een half uurtje! haha

Het is zo een geweldig gevoel om te staan op een golf. Het surfen ging ons goed af! na de lunch kwamen we terug naar ons afgelegen strand en nog geen 15 meter van ons vandaag zagen we een groep DOLFIJNEN zwemmen met kleintjes!!Dat was echt zo mooi. Op de terug weg zagen we ook nog kangaroos in het wild en hebben we slangen gezien (copperhead een van de gevaarlijkste van australie).We hebben ook wandelingen gemaakt met mooi uitzicht.

Nadat we die avond een lekkere Barbie ( bbq) hadden gehad konden we weer vroeg op voor onze volgende surfdag. Dit keer was de zee ontzettend wild en werd ik binnen 5 sec met mijn plank weer terug op het strand gegooit. Na de lunch hebben de surfinstructors me geholpen mijn plank naar de golf te krijgen ( ik was namelijk zelf te klein en slap om in mijn eentje ver genoeg water in te komen) en heb toen nog wat goede golfen kunnen pakken. Ik was erna wel bont en blauw en de surfplak heb ik vaak genoeg om mijn hoofd gehad, maar het gevoel als he staat maakt alles goed.

Na een terug weg van 3 uur waren we weer in sydney waarna ik na een korte nacht weer om 7 uur kon gaan werken. Maar de gedachte aan het weekend maakte alles weer goed.

dikke kus laura

de fotos van surfen staan op mijn space

  • 22 Oktober 2007 - 08:56

    Mark Beckers:

    Hey Laura,

    Zo te horen heb je het wel naar je zin daar he!
    Heel veel plezier daar nog!!
    Groeten Mark
    vanuit het koude Nederland

  • 22 Oktober 2007 - 13:46

    Gwen:

    Wow, wow, wow!!!

  • 22 Oktober 2007 - 14:27

    Ellen:

    Wat n leuke foto van jou tegen de de surfplank. XXX

  • 23 Oktober 2007 - 04:10

    Jeunique:

    oh Laura wat supervet .. k word egt spontaan jaloers bij het lezen van je avonturen :P. vooral dat surfen lijkt me vet. Hoe maakt Alex het trouwens down under? Jou in ieder geval wel goed zo te lezen ;) . wanneer kom je eignelijk terug? geef je ook een terugkomst feestje? hoort er wel bij he;) ... kus Jeunique

  • 23 Oktober 2007 - 21:29

    Pap:

    hoi schat,

    Ik geloof dat iedereen wel jaloers op je kan zijn. Echt schitterend. Het lijkt ook wel of iedere dag de zon schijnt. Let je wel een beetje op je zelf? Sorry.
    Hoe gaat het in het Stagehuis? Is alles nu naar wens? Hier is alles OK. Heb je dat surfen kunnen regelen via het hotel?
    Ik heb het zelf nooit gedaan maar ik denk dat ik het wel ook vet had gevonden.

    liefs en dikke kus
    pap

  • 26 Oktober 2007 - 14:13

    Mam:

    jo en mieke zijn hier hebben net je foto gezien heel veel lieve groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 25631

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: