twee keer surfweekend! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu twee keer surfweekend! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

twee keer surfweekend!

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

13 November 2007 | Australië, Sydney

heey everybody,

Ik kwam vrijdag terug van het werk rond 5 uur, komt josca naar me toe met de mededeling dat iemand niet mee kan gaan naar surfkamp omdattie ziek is, en of ik dan zou willen.

Tegen zo een aanbod kon ik natuurlijk geen nee zeggen, en binnen een uur stond ik klaar met mijn tas om te gaan.

We vertrokken met josca, claire, amie, stephanie, esther, rijk en wouter.

De bus trip was al ontzettend gezellig, nadat we bij de bottle shop waren gestopt... en vervolgens de hele weg liedjes hebben zitten meezingen.

Na een zeer korte nacht ( 3uurtjes) gingen we de volgende dag surfen. Het regende echter zo hard, maar gelukkig toen we op het strand aankwamen klaarde het op. Er waren echter gigantische golven dus surfen was moeilijk... maar we hebben veel gezwommen wat met zo een hoge golven nog leuker is.

`s avonds hadden we barbie en erna feest. Het was een top avond, we hadden gewonnen met alle spelletjes die avond en erna nog snachts met zijn allen in het zwembad gaan zwemmen.

Volgende ochtend allemaal brak weer surfen. Dit keer gingen we echter dieper de zee in en heb ik op een groene golf kunnen surfen ( na 3 keer hard op mijn gezicht te zijn gegaan was het de 4de keer gelukt) groene golf is aan nog niet gebroken golf.

Toen nog mooie wandelingen gemaakt... waar ik echter werd gestoken in mijn hand door een reuze ANT. hij was knalrood met zwart, deed zoveel pijn. Mijn vingers werde direct stijf en mijn hele arm. Mijn hand zwelde op, maar is gelukkig weer stukke beter nu.
Ik heb mijn eerste australie gevaarlijke dieren ervaring gehad.

Vanavond ga ik kijken naar een hockey wedstrijd van gioya en claire, dus ben is benieuwd.

verder alleen maar saai werken deze week, maar het is hier wel 27 graden:P:P

ik hoorde dat het in nederland vriest?

En jongens niet alleen zeggen wat leuk heb je blog gelezen maar ook berichtje achter laten:P voor in het album straks.


dikke kus van zonnige sydney

  • 13 November 2007 - 05:47

    Josca:

    Schat!! Beste weekend oooooooit!!
    (voor jou 2e dan) haha echt geweldig! :-D
    dikke kus je allerleukste huisgenoot ;-) -xx-

  • 13 November 2007 - 08:15

    Mam:

    in de ardennen lag al sneeuw en de auto was bevroren het is guur weertje en storm aan de kust dit weekend
    dus binnen de kamer verandert
    en boven opgeruimd bij jou

    xx mam

  • 13 November 2007 - 22:20

    Pap:

    hoi lieverd,
    kook je ook wel eens of is het toch meestal barbie en diverse restaurantjes proberen? dan weet ik wat me te wachten staat en moet ik misschien wel eerst flink afvallen.
    lfs en dikke XX
    pap

  • 14 November 2007 - 02:06

    Vriendje:

    wat leuk heb je blog gelezen

  • 14 November 2007 - 02:15

    Vriendje Nog 1 Keer:

    grapje...
    het ziet er allemaal goed uit schat. waren het andere stranden dan de eerste keer of ben je naar de zelfde gegaan?
    Ik heb die giant ant ook gezien, jezus wat zien die er eng uit. ik heb er een foto van. zal hem binne kort op mijn site zetten.
    jammer dat je geen foto hebt van de groene golf die je gepakt hebt, ben wel trots op je...
    Ik ga maar weer eens verder met mijn trip en ik zie je snel weer in sydney..

    Maak je maar alvast klaar voor het grote avontuur richting fraser en de with sundays want daar gaat het allemaal gebeuren....

    dikke zoen alexxx

  • 14 November 2007 - 09:44

    Kasper:

    Nou zeg.. die weekenden van jou zijn echt om jaloers op te zijn! Als ik al die berichten van jou lees ben ik ook n heel klein beetje op vakantie:P weg uit deze regenzooi hier:P

    nog heel veel plezier in het zonnige australie!

    xx

  • 14 November 2007 - 16:24

    Laura:

    Hoi lieverdje!

    oh ik vind het allemaal zo leuk voor je he wat je daar allemaal meemaakt! Echt superdepuper. En ik maar blokken voor mijn tentamens hier in de regen :( haha, nee t is je allemaal gegund. als ik jouw foto; s kijk en verhalen lees voelt t net of ik even bij je ben. Geniet ervan! En blijf schrijven he, dan blijf ik lezen en mis ik je niet zo erg ;) trouwens..met mij gaat alles weer goed!

    dikke kus en knuffel, laura

  • 16 November 2007 - 15:43

    Zoë:

    Hee Meid!
    Hoezo sportief bezig! haha lijkt me heerlijk dat surfen, geniet er maar goed van! Bevalt je stageplek ook nog goed? Hier gaat alles prima, ik krijg steeds meer verantwoordelijkheden tijdens grote evenementen, echt super! De dieren in de Zoo leven nog, dus dat is ook wel positief :p
    Ik weet niet of je je schoolmail kunt lezen, maar New York gaat door!!!

    Spreek je snel weer.
    Liefs Zoë

  • 18 November 2007 - 21:40

    Ellen:

    Heel veel sterkte met al dat werken daar. Gelukkig dat je genoeg afwisseling hebt int weekend. Catharina lag vanmorgen vroeg hier op de bank omdat ze dacht dat je zou bellen. Er ging iets mis geloof ik. Volgende keer beter. Lijkt me wel helemaal te gek die stranden daar en erg mooie foto's. Wij zijn hier net naar de film geweest met Cath, Rob, Nuria, thomas en Siiri. Was erg gezellig. Met jouw moeder ga ik ook nog voor mn verjaardag. Ik verheug me er op. Dikke dikke kus en tot mails, sms, msn, of schrijfs. XXX

  • 21 November 2007 - 00:36

    AmY:

    Laura laura laura Dijkman, ik ben zeer vereerd dat mijn naam voorkomt in je verhaaltje, maar dan moet je het wel goed schrijven he lieverd!;)

    haha
    xx amY

  • 22 November 2007 - 10:57

    Tristan:

    Was weer leuk om te lezen, door die verhaaltje van je krijg ik wel zin om mijn stage in aussieland te gaan doen!:D weer veel plezier en ik hoop alweer op n nieuw blogje ;)

    Kus, Tristan

  • 22 November 2007 - 10:59

    Tristan:

    verhaaltjeS!*

  • 23 November 2007 - 12:36

    Pieter:

    hoi laura,
    zag een uitzending over de irukwandi, een heel giftig kwalletje mer een zeer venijnig gif in zijn vier tentakeltjes. niet grorer dan een vingerhoed.
    ooit van gehoord ? om voorzichtig mee te zijn. mooie foto's !!
    groetjes,
    pieter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 25623

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: