road trip - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu road trip - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

road trip

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

26 November 2007 | Australië, Sydney

Ik heb nog heel wat bij te schrijven aangezien ik vorig weekend vergeten was.

Vorige weekend was het heerlijk weer dus 2 dagenlang op het strand gelegen. Ik heb toen zelfs met 30 graden hutspot gegeten ( aparte ervaring maar smaakte heerlijk!). We zijn ook nog gaan stappen in een discotheek genaamd ( the home) zo een vage tent toen we binnen kwamen dacht echt dat die mensen al een paar tijdperken verder waren. Zowel het dansen als de muziek was zeer vreemd, gelukkig bleken er voor elke muziek soort andere zalen open te gaan. Was dus toch nog een geslaagde avond.

Maandag moest ik op een highschool werken ( vrijwilligerswerk) om daar de meiden meer zelf vetrouwen te geven en ze te begeleiden. Ik had het gevoel of ik zelf weer terug op de middelbare was haha. Spreekbeurt moeten geven en ze mochten me in groepjes interviewen. Ze wilde natuurlijk alles over Nederland weten en toen ze hoorde dat wij al op 16 ( of ervoor haha) uit konden gaan wilde ze allemaal in NL komen studeren haha.
Was een hele leuke dag en ook een super ervaring. Nadat ik thuis kwam hadden we afscheids etentje voor claire... maar die zie ik gelukkig nog wel over een paar weken.

5 december vliegen ik en josca naar white sundays, waar ik alex weer ontmoet. Dan gaan we daar zeilen en door naar fraser island waar claire dan ook zal zijn. Zo nog ff reizen voor de kerst.

Dit weekend hebben we onverwacht een roadtrip gedaan naar seal rocks. Het was echt super, alleen al in de auto met muziekje op was heerlijk. We gingen met mark, jouke, esther, josca en ik. Na 4 uur rijden kwamen we eindelijk aan. We hadden een tentje bij ons en surfplanken op het dak, net echt ;). De volgende dag lekker op zo een mooi strand gerelaxed, savonds met zun allen naar de pizzeria en toen weer terug gereden. Weer echt een super weekend dus.

Volgende week ga ik naar een feest hier Ministry Of Sounds! we gaan met een hele groep dus dat zal ook zeker leuk worden.

Hoorde dat het nu wel erg koud was bij jullie? wel raar hier met alle kerstspullen in de hitte.... totaal geen feest gevoel bij.

Hou me op de hoogte thuis!

dikke kus laura

ps: fotos komen eraan

  • 26 November 2007 - 06:43

    Ellen:

    Lijkt me inderdaad n rare ervaring: de kerstman in de zon. Heeft ie wel n zwembroekje aan ipv dat dikke rooie pak?
    Kou hoort bij kerst. Vind ik ook. Veel plezier en XXX voor Alex wanneer je m spreekt.

    Nu XXX voor jou ;-)

  • 26 November 2007 - 08:56

    Pap:

    Als ik het zo hoor dan zijn het wel afstanden die je steeds overbrugd. Ik krijg ht gevoel dat het bij jou steeds zomer is. Ik moet mijn zwembroek in ieder geval niet vergeten mee te nemen.
    Heb je ook nog contactn met je stagebegeleider van school?
    lfs en xx
    pap

  • 26 November 2007 - 12:07

    Jouw Alexje:

    hey schat, how you doin?? wat super wat je allemaal doet... ik heb echt helemaal geen tijd om iets op mijn site te zetten is gewoon veel te duur om op internet te gaan. misschien zet ik er morgen of eens deze dagen weer een berichtje op.
    ik zal je morgen of overmorgen eff bellen we zijn net aangekomen in cairns na 3 dagen lang in de auto te hebben gezeten (no worries).
    ik verheug me op je komst!! nog maar een 9 daagjes!! ik ben ze aan het aftellen...
    dikke zoen en ik spreek je snel over telefoon.
    Hou van je liefste!!
    alexxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 25629

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: