leukste grap ever!inclusief filmpje - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu leukste grap ever!inclusief filmpje - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

leukste grap ever!inclusief filmpje

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

03 December 2007 | Australië, Sydney

ik wilde jullie dit niet onthouden.
Ik en mijn roommate nienke dachten dat het tijd was voor een leuke grap.

Arnoud ( jongen die vaker snachts bij nienke in bed kruipt) hebben we goed voor de gek gehouden.

Ik heb me helemaal in nienkes satijnen pakje gehesen en haar ooglapje op gedaan en in haar bed gaan liggen. Toen arnoud gesmst oftie naar boven wilde komen.

Het filmpje verklaart veel..... het was echt hilarisch!! aangezien hij dacht dat ik nienke was en zo bij me in bed kroop.

hahaha

hoop dat het net zo grappig is als je er niet bij was.

kus laura

  • 03 December 2007 - 12:14

    Korrel:

    Genaaid worden door 2 wijven kan soms best pijn doen!!!!!

  • 03 December 2007 - 12:23

    Nienke:

    Wij zijn GENIAAL roomy! MTV Punk'd is er niks bij!

  • 03 December 2007 - 15:15

    Denise:

    OOH hilaaarisch 'ja ik hjad mn broek al uitgestrokken,jezus..' hihi, ja hijs zeker ook grappig als je dr niet echt bij was! haha

    x denise

  • 03 December 2007 - 19:49

    Roooooman:

    Hehe

    te vet

    -X-

  • 04 December 2007 - 02:48

    Josca:

    Ahum, ik had ook enig aandeel in dit geweldige idee!
    dat moet ik gewoon even kwijt!
    hahaha ik zie arnout nog liggen in zijn boxertje, tres hilarisch!! xx
    p.s morgen samen de oostkust over cruisen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 25635

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: