ministry of sound!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu ministry of sound!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

ministry of sound!!

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

02 December 2007 | Australië, Sydney

hey peeps,

Weer ff een update over de afgelopen dagen.

Ik heb op het werk een hele mooie ketting gekregen met een echte australische opaal als bedankje voor het werken ( soort stage vergoeding ;)).... echt super mooi! We waren met zijn allen uiteten geweest bij YUM CHA, dan gaan er karretjes met eten rond en kun je pakken wat je wil. Ik had zoveel gegeten maar geen idee wat allemaal. Als toetjes mango pancakes die waren echt overheerlijk.

Ik heb nog wat fotos van mijn werk en collegas erbij gezet. Zo weten jullie over wie ik het heb.

Zaterdag moest ik voor de Big brother Big sister party helpen. Toen heb ik met de kinderen levend bunjee tafel voetbal gespeeld en twister in een groot luchtkasteel haha.... echt super leuk. Het hele feest was jammer genoeg buiten, had heeft echt de heeeellleee dag geregend. Dus ben flink net geworden die nacht.
Voelde me net een klein kind. Als bedankje daarvoor kreeg ik een gigantische kerspakket met allemaal lekkere dingen mmmm :D.

Gister avond hadden we een feest genaamd MINISTRY OF SOUND!. Fedde le grand was er en Armand van helden. Om onze mede nederlanders te steunen zijn we helemaal vooraan gaan staan, echt zo super gaaf.

Het was zo een leuk feest, en de muziek was echt helemaal super. We hebben de hele avond gedanst en kwamen dan ook pas om half 6 thuis.... Na eerst een stuk gelopen te hebben en gelukkig nog een taxi gevonden.

Vandaag lekker uitbrakken op het strand, het was weer 30 graden dus was heerlijk om ff bij te kleuren en lekker te slapen. Erna hapje gegeten en vanavond ff een rustige avond.

Woensdag vetrek ik dus naar white sundays, dus zal een paar weken weinig laten horen... dan weten jullie dat.

Hoe is het met iedereen thuis?
Al sinterklaas avonden gevierd? en wat gaat iedereen doen met nieuwjaar?

Ik mis jullie

dikke kus Laura

  • 03 December 2007 - 02:52

    Alex:

    ohh wat ziet het er stoert uit dat feest en ik verheug me op je komst!! nog 2 daagjes en dan is het zo ver...
    alexxx

  • 03 December 2007 - 12:25

    Nienke:

    Ah die natte chippendaler; was dat even leuk!

  • 03 December 2007 - 15:42

    Laura En Lisanne:

    hee
    Super leuk klinkt het allemaal! wij zitten nog een weekje in India en dinsdag (11e) komen we aan in Sydney! wanneer ben jij er weer?
    Dikke kus

  • 03 December 2007 - 22:20

    Pap:

    hoi lieverd,

    ik hoop dat ik ook een beetje bruin wordt als ik in Australie ben> wat een kleurtje heb je!!! Die ketting staat je ook heel leuk> Het is toch een andere Alex als die ik in herinnering heb. ha, ha. Heeft Fred nog een hoortoestelletje nodig? Kan ik misschien nog iets regelen.

    lfs en kus
    pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 25626

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: