le pays bas..... - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu le pays bas..... - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

le pays bas.....

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

13 September 2007 | Australië, Sydney

Ik krijg van meerdere mensen te horen dat ze mijn laura acties miste, nou hier hebben jullie er nog een paar:

Ik had 10 postkaarten gekocht, ik dacht leuk voor de mensen thuis. Ik voor iedereen een persoonlijke tekst bedacht, adressen op internet op gezocht en ze op de bus gedaan. ( ik heb echter alleen maar kaartjes vanuit frankrijk gestuurd normaal ) ik heb dus op alle kaarten gezet naar pays bas….. dat gebruiken ze hier jammer genoeg alleen niet dus ik hoop dat ze aankomen.

Daarnaast een gesprek gehad met iemand uit new castle, ( ik dacht direct aan engeland en begon uitbundig te vertellen dat ik daar al eens geweest was, dat ik het weer zo slecht daar vind etc etc) na een gesprek van een uur kwam ik er achter dat hij in new castle australie woonde ( 2 uurtjes van sydney haha)

Ik bij het inchecken een man en een vrouw in dezelfde backpacker kamer laten inchecken ( deze zijn echter allemaal apart, of alleen vrouwen of alleen mannen) dus ik moest naar boven om die man naar een andere kamer te gaan verplaatsen. Toen ik bij die kamer klopte ( ik verwachte 2 personen) lager er 6 jongens op bed en 1 meisje…. En ze hadden me duidelijk niet verwacht :S

Dit waren er weer een paar.

Het is heel grappig dat ze hier winkels erg orginele namen geven zo heb je veel liquor stores langs de straat, maar toen ik in de bus zat zag ik opeens een lick-her store staan, zo heb je ook chocolat from the bald man ( patisserie) en catch of the day ( viswinkel) ect etc.

Alweer wat dagen stage gelopen maar dat is same old same old ( zoals ze het hier zeggen)
Ik verheug me weer op het weekend maar dat vliegt altijd voorbij.

Zaterdag avond gaan we naar een rugby wedstrijd ( er komen 70.000 mensen) we hebben ook echt mooie plaatsen direct achter `het doel`. We hebben gehoord dat we voor de bull dogs moeten juichen haha.

Kus uit het nu weer zonnige sydney :)

  • 13 September 2007 - 10:42

    Lucas:

    Hey Laura,

    Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt in het land van croc hunther steve erwin!

    Leuke foto's, en mooi verhaaltjes!

    Leuke tip: als je op tv wilt komen, moet je tijden de rugby wedstrijd gewoon even moonen of streaken...wie weet haal je hart van nederland!

    Nou, heel veel plezier nog mate, en ben benieuw naar je volgende belevingen.

    Dikke Kus,

    Lucas xxx


  • 13 September 2007 - 11:16

    Alex:

    luister niet naar lucas hahahaha

  • 13 September 2007 - 19:49

    Pap:

    hoi lieverd,

    je kaart is vandaag goed aangekomen. Inderdaad met Pays-Bas. Maar Maastricht is natuurlijk world famous!!!!
    Hartstikke leuke dingen maak je mee, als ik je verhaaltjes lees. Prachtig. Ik merk dat je er van geniet. Vasthouden.
    Skypen loopt nog niet erg. Ik zag dat je een keertje er op was. Tenminste dat van de rugbywedstrijd zag ik. Alleen stond er bij mij als datum 29 augustus. Dat klopt waarschijnlijk niet. Toch?
    Liefs en dikke kus
    pap
    p.s. ik mis de maandagavonden ook.
    En ook Prison Break (ha, ha)!

  • 14 September 2007 - 13:03

    Ellen:

    Zo kennen we je weer. Nou ben maar gerust hoor. Onze kaart is vanmorgen ook goed aangekomen met foto's om jaloers op te worden. Ik zag je liggen op t strand en ja hoor... je bent al bruin! Ook t Koalabeertje op de postzegel is erg schattig. Tot snel weer.....

    Liefs Ellen

  • 14 September 2007 - 18:04

    Robin:

    Heey lieverd,

    Ik heb je pays bas kaart ook ontvangen! Super lief!! ik mis de rose'tjes ook egt erg. Gewoon gezellig eens even de stad in met vriendinnetjes gaat niet meer. Jij in Australie en denise in Nijmegen. Maarja gelukkig is stage super super leuk en moet ik er veel voor doen, dus heb het wel lekker druk.

    Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt, ben ook super blij met je verhaaltjes en veel mensen lezen ze ook!

    Ik dacht zet es op deze site een berichtje normaal mail ik je altijd.

    En btw ik kon niet uitgebreid terug smsen vandaag, omdat ik op kantoor zat met baas enzo. Leuk hoor, jij op kroegentocht en ik maar zwoegen op t werk! hahaha!
    Das ook zo sneu dat we nog niet geskyped hebben, door dat stomme tijdsverschil. En ik met mijn job van 9 tot 5!

    Maarja nogmaals ik mis je wel!

    Dikke dikke kus en knuffel Robin


  • 15 September 2007 - 10:46

    Mam:

    hoi kind, ik zie aan je acties je voelt je er helemaal thuis.

    ben met andros in de achterhoek die loopt hier goed en is fit, kan rondje met hem lopen, die friete lucht (avico) doet hem blijkbaar goed, is gebakken lucht, met olie maakt zijn gewrichten los)

    heel veel liefs en dikke knuf mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 25630

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: