rugby and taronga zoo - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu rugby and taronga zoo - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

rugby and taronga zoo

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

16 September 2007 | Australië, Sydney

hey lieve mensen,

Ik ben vrijdag avond na de kroegentocht, die vrienden van een huisgenoot hadden georganiseerd bij chrissy gaan slapen. Zij woont een dik uur van mij vandaag maar aan een hele mooi baai in lilyfield.
Was wel ff lekker om weer in een echt huis te komen met een bad en grote keuken haha.

we zijn gisteravond naar de rugby wedstrijd geweest en dat was echt een mega leuke ervaring. De partij waar we eigenlijk voor waren ( de buldogs) waren echter aan het verliezen dus zijn we op het einde maar gaan juichen voor de paramata eels.

Zo een wedstrijd is echt met cheerleaders, mascottes, hotdogs en bier. Iedereen met vlaggen en shirtjes. De sfeer is wel veel beter onderling de supporters zijn ook allemaal door elkaar verdeeld op de tribune. Ik snap nu eindelijk wel de regels een beetje want was eerst niet wanneer ik nu moest juichen.

Vandaag zijn we naar de taronga zoo geweest. Daar moet je heen met de ferry, en je hebt uitzicht over heel sydney als je met de kabelbaan omhoog ging. We hadden een baby kangaroo geaait en voor 20$ kon je mat koalas op de fotos maar dat hebben we niet gedaan. We hebben ook nog een seals show gezien. Het was heel lekker weer dus een leuke dag.

We hebben net gegeten in de food court. Dat is een verdieping in het winkelcentrum waar dan allemaal verschillende eetkraampjes zijn en dan kan iedereen pakken waar die zin in heeft, en dan kun je gewoon samen aan een tafel geen zitten. Dat moeten ze in nederland ook snel invoeren.

Het is zo raar als je hier savonds naar de lucht kijkt want de maan is op zijn kop, dan besef je pas echt dat je aan de andere kant van de wereld zit.

Morgen weer een hele werkweek. Maar het is een super gevoel om hier in sydney te zijn, het is zo een ongeloofelijke stad.

PS. Lucas ik heb dat moonen/streaken toch maar gelaten want je kreeg een boete van $5.500 dollar als je ook maar een stap op het veld maakte ;)maar bedankt voor de tip.

dikke kus voor iedereen!!

  • 16 September 2007 - 22:56

    Roman:

    Super gaaf daar allemaal hoor ik!! Hiero in Nederland is het saai en koud! Morgen moet ik ook weer aan de bak dusse ik leef met je mee...

    Dikke zoen van mij!! Mwwwaa!!

  • 17 September 2007 - 15:27

    Deborah:

    He Meid,

    Super al die verhalen, ben blij dat het zo goed met je gaat! Het is duidelijk een heel andere levensstijl daar dan je hier gewend bent en kan daarbij best begrijpen dat men hier in Nederland een voorbeeld kan nemen aan bepaalde manieren van doen/leven in Australie! Geniet ervan! We denken aan je!

    Knuffel,

    Deborah en de rest van de fam.

  • 17 September 2007 - 21:36

    Pap:

    hoi lieverd,

    Lekker ruig zo'n rugby wedstrijd. Ik zag gisteren op tv een wedstrijd van Tonga tegen ..... Het gemiddelede gewicht van die kerels ligt boven de 100 kg. Ik zag dat het stadion helemaal vol was. Maar goed dat je niet bent gaan streaken. Hier was het weekend ook wel lekker weer. 23 graden en een lekker zonnetje. Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een maan op zijn kop? 90 graden gedraaid?
    liefs
    pap

  • 19 September 2007 - 08:55

    Lity Marx-lamerichs :

    Hallo Laura, lees met veel plezier je bericht !!!.... en wens je een hele mooie tijd toe ook al staat de maan op z`n kop!!! gr. Lity

  • 19 September 2007 - 12:28

    Catharina:

    lucas!! wil je die slechte invloed hier in nederland laten aub!! ze moet nml wel terug komen in januari!! lieverd ik mis je nu echt heel erg, vooral als ik vrijdag thuis kom er geen rose EN geen laura is.. als je terug bent halen we het dubbel dik in..kusje van zusje

  • 21 September 2007 - 11:48

    Lianne:

    heey Laura,
    Ik heb je kaart ontvangen! Super lief dat je eraan gedacht had! Veel plezier nog daar!
    xxx

  • 23 September 2007 - 16:18

    Oma Fien:

    hallo love,
    thank you for your lovely post card wyzyn weer thuis en ik lees nu jouw brief lief kind zorg goed voor je zelf oma

  • 23 September 2007 - 16:19

    Oma:

    oma had nog wat vergeten;

    xxx

  • 25 September 2007 - 09:00

    Lisanne En Laura:

    Hee laura. Super om je berichtjes te lezen! Klinkt alsof je een super tijd hebt daar in Sydney. Wij kijken er ook erg naar uit! We houden contact tegen de tijd dat we vertrekken uit India! Heel veel plezier!
    kus x

  • 06 December 2007 - 07:33

    Lity Marx-Lamerichs:

    Hey Lieve Laura, ik hoorde je stage is nu af? goed gedaan !!! Wens je een fijne tijd op je reis (vakantie)! En een Zalig Kertfeest (`t is geloof ik een groot feest daar). *** Lity

  • 30 December 2007 - 22:30

    Lity :

    Hallo Laura, is alles oke???
    Ik wens je een Gelukkig en gezond 2008!!!
    Lity

  • 12 Januari 2008 - 16:47

    Lity :

    Hallo Laura,Fijne tijd in Australia ...geniet nog veeeeel...hier is koud en nog geen sneeuw... mischien als jij er bent???
    Gr. Lity

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 25628

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: