verhuisd! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu verhuisd! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

verhuisd!

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

10 Oktober 2007 | Australië, Sydney

hey allemaal

ff korte update over het weekend.


Zaterdag hebben we een poging gedaan om op het strand te liggen, maar begon opeens hard te waaien zodat we gezandstraalt werden en dus maar snel terug zijn gegaan.

savonds zijn we gaan stappen in Bondi hotel, stond een hele lange rij omdat er vooraan 2 meiden aan het vechten waren. Maar hier komt de politie al snel en je krijg direct boete. Was een leuke avond.

Het was maar 5 min van huis, maar we hadden allemaal zoveel pijn aan onze voeten dat we voor $1 p.p een taxi naar huis hebben genomen haha.

zaterdag zijn we naar de botanic gardens geweest ( de helft van de groep was al geweest en had er uren rondgewandelt en iedereen weet dat wandelen niet mijn favo hobby is) Toen wij daar aankwamen met 4 meiden zagen we een rood treintje staan. Voor 5$ ( met studentkorting) zijn we door heel de botanic gardens gegaan, veel fotos gemaakt en ook uitleg bij alles. Toen zijn we weet naar paddys market geweest ( daar kan ik iedere dag wel naartoe)

Maandag moest ik op department afdeling werken. Ze gaven me een opdracht waar ik de hele dag bezig mee moest zij, amar was uiteindelijk al na 2 uur klaar. Ze vonden me dus ontzettend slim, maar australischer werken gewoon rustig, alles komt op zijn tijd veel kletsen en pauzes dus dat is denk ik het verschil.

Dinsdag weer op department afdeling gaan werken. Ze willen dat ik Big brother Big sister program hier in nederland op ga zetten ( is voor kinderen uit een probleem gezin te helpen en rolmodel te vinden die er voor dat kind is )

toen ik thuis kwam ging ik verhuizen. Dolf zou met een busje komen, maar kwam aan met een heel mini klein rood autotjes ( ik dacht dat hij 10 keer moest rijden want sommige hadden 45kg bagage bij zich ipv 20kg haha)maar na 2 keer dragen waren we er al. Snel al mijn spullen ingericht en mensne gebeld voor de housewarming.

Vandaag al vroeg op ( komt door mijn 6 uur opstaan ritme) en straks naar het vliegveld om alex op te halen. Spannend!


Ik heb hier nu internet dus skypen, mailen, msnen word een stuk makkelijker.

dikke kus laura

  • 10 Oktober 2007 - 06:52

    Zoë:

    Hee meid,

    Leuk om te lezen dat alles zo goed bevalt!
    Hoop dat jij en Alex een hele fijne tijd daar hebben, maar dat zal wel lukken! :)
    Groetjes en een dikke kus x
    Zoë

  • 10 Oktober 2007 - 15:10

    Zusje:

    een berichtje voor alex en jou: IK HOU VAN JULLIE, maak gezellig met z'n 2en!! kusje van zusje

  • 10 Oktober 2007 - 21:01

    Pap:

    hoi schat,

    Ik ben blij dat je eindelijk vehuisd bent. Heb je weer wat privacy, voor zover dat je die behoefte nog hebt.
    Het feesten zal nu wel gedaan zijn, nu Alex er ook is.ha, ha. Houd ons op de hoogte van jullie trip naar Melbourne. Heerlijk toch dat Alex er nu ook bij is, en dan ook nog een week vakantie. Geniet er van jullie beiden.

    lfs en kus
    pap

  • 11 Oktober 2007 - 14:10

    Jerome:

    eeey laura hier in ned. gaat alles rustig zijn gangetje zoals altijd en natuurlijk niet al te best weer dus in oostmaarland op t strand liggen zit er niet echt in:P doe de groeten aan alex. DX!!!

  • 12 Oktober 2007 - 03:04

    Bart K:

    hee laura leuk om te zien dat alles zo goed gaat. hopelijk bevalt het in het stagehuis. mischien kom ik nog wel eens een keertje bij je op bezoek ;)

    xb

  • 12 Oktober 2007 - 17:40

    Robbie:

    hey Lauraatje!!

    Gelukkig gaat alles goed met jou!!
    Alex komt eraan, schat, dus hou je maar vast ;) Veel plezier en groetjes daar!!

    dikke kus voor jou!

  • 13 Oktober 2007 - 01:38

    Gwen:

    Hier ook een berichtje voor alex...

    Alex bij deze de groetjes van Kris
    en ook van Gwen natuurlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

Weer terug in het koude Nederland...

16 Januari 2008

New Zealand

01 Januari 2008

NYE!!!

25 December 2007

east coast travels

20 December 2007

happy christmas and a merry new year!
laura

Stage in Sydney AUSTRALIE!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 25630

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 23 November 2012

Au pair in Australie

24 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: