arrival alex - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu arrival alex - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura dijkman - WaarBenJij.nu

arrival alex

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

15 Oktober 2007 | Australië, Sydney

Op woensdag ochtend ben ik alex van het vliegveld gaan halen. Nienke ging met me omdat ik toch de zenuwen had. Er kwamen alleen maar honderden chinezen uit het vliegtuig maar geen alex. Na lang wachten kwam hij eindelijk aangerend.
Nienke stond klaar met haar fototoestel om alles vast te leggen.

Toen mochten we van de backpackers organisatie mee met de groep. Ik nienke en alex gingen mee met ausie mark in de auto naar het punt waar hier de meeste fotos worden gemaakt ( was ik nog niet gweest). Vervolgens gingen we naar hun hotel ( op kings cross) en werden we uitgenodig voor the roof top bbq :D. Ik en nienke waren dol enthusiast en hebben voor het eerst kangaroo gegeten en aboriginal verhalen gehoord. Echt een super ervaring zo een bbq op het dak. ( dat kan thuis helaas niet)

De volgende dag ben ik met de groep meegegaan naar Watson Bay een heel mooi strand waar we met een captaincook boot naartoe gingen. Het was lekker weer dus op het strand gelegen, picknick gehad en een hele mooie wandeling gemaakt.

De rest van de dagen zijn we naar bondi beach geweest waar we ff hebben gerelaxed na het harde werken en de vlucht. Ook heb ik de groep het stappen in darling harbor laten zien.
Vandaag zijn we naar Manly ( alweer) geweest, en ook lekker op het strand gelegen.

Morgen avond hebben we BBQ in het stagehuis en komend weekend gaan we op surf weekend. Eindelijk leren surfen!!!
Ik verheug me er erg op. Morgen weer werken.

dit was ff kort verhaal van het weekend. Op dit moment ben ik mijn reisplan aan het uitstippelen voor de tijd dat ik nog vrij heb hier, ik wil nog zoveel zien white sunday islands en fraser island en niet te vergeten new zealand.

dikke kus laura

mis jullie

en wil ook alles weten wat jullie doen dus laat berichtje achter of mailtje.

• 15 Oktober 2007 - 10:24

Pap:

hoi schat,

Ga je mij dadelijk ook leren surfen?

Ik verheug me al op mijn komst.

liefs
    pap

• 15 Oktober 2007 - 16:13

Ellen:

Heerlijk te weten dat Alex bij aankomst in goeie armen "gesprongen" is. Hier is t allemaal prima maar avonturen meemaken in Meerssen is n beetje veel gevraagd voor dit simpele limburgse dorpje. Daarnaast heb ik vorige week alleen maar asfalt gevreten. Eerst naar Schiphol heen en weer en later in de week naar Halsteren en via Utrecht weer terug naar hier. Helaas dus niet echt spannend. Maar ik beloof je dat ik t je meteen zal melden. Ik mis je wel maar voorlopig wel n lekker gevoel dat jij ook daar in Sydney bent voor mams van Alex. Genietze en tot snel. X

• 15 Oktober 2007 - 18:57

Roel & Danielle:

Hoi Laura,

We spraken laatst je moeder over deze fantastische reis en hoorden van de site, daarom deze reactie. Geniet ervan en laat ons a.u.b. af en toe "mee beleven"! Groetjes van nummer 47